Sunday, November 3, 2013

Cronica concert KROW, VxPxOxAxAxWxAxMxC & NEUROMIST

Pentru iubitorii de muzica extrema seara de vineri s-a dovedit a fi una memorabila avand in vedere multitudinea de stari traite de fiecare ascultator si artist in parte.
Baietii de la Neuromist au fost foarte receptivi si s-au mobilizat repede pentru inlocuirea trupei initial anuntate Abnormyndeffect, din cauza unor probleme de sanatate, Nicu, vocalistul Abnormyndeffect nu-si mai poate continua activitatea in cadrul trupei. Ii uram multa sanatate si puteri sa treaca peste aceasta problema.
   Mare a fost surpriza cel putin pentru mine sa-l vad pe Dumitru Rusu (vocal Aeon of Death) in calitate de vocalist al celei mai calitative si promitatoare trupe technical/progressive death metal din Moldova – Neuromist. Chiar il apreciez foarte mult pe omul asta care intotdeauna isi aduce aportul in dezvoltarea scenei  locale cu toate posibilitatile si toata dragostea ce o poarta pentru muzica metal. Muzical vorbind vocalul se incadreaza perfect cu partea instrumentala ceea ce nu e deloc  o treaba simpla. Instrumentistii la fel si-au facut treaba excelent, mi-au placut absolut toti, la ce atmosfera dementiala au facut e si firesc. Pe alocuri publicul a fost cam pasiv dar asta probabil a fost din cauza ca fiecare incerca sa patrunda cat mai profund in esenta pieselor.
    Dupa asemenea incordari de creier, a venit timpul pentru dans si voie buna. Ingredientul principal desigur ca au fost gore/grindrerii austrieci VxPxOxAxAxWxAxMxC. Intro-urile pieseleor foarte inspirate + energia din fiecare piesa au “obligat” publicul sa se distreze de minune. Baietii au fost foarte prietenosi, au facut show,au facut glume, au comunicat cu publicul, chiar au invitat pe scena cativa doritori de a-si arata talentele in materie de gore/grind. Eu unul am ramas foarte impresionat de prestatia lor live si m-am rupt foarte bine.
   Au urmat apoi prietenii nostri brazilieni KROW care au cantat live in Chisinau pentru a 3-a oara. Tin sa mentionez ca si de data aceasta au fost nevoiti sa achite vize pentru a intra in tara, deci MUIE autoritatilor moldave responsabile de asta. Ca intotdeauna, death metallerii brazilieni ne-au oferit o atmosfera infernala. Si de aceasta data am ramas impresionat de maiestria cu care acesti muzicieni adevarati manuiesc instrumentele. Special pentru publicul moldovenesc au iesit la biss si sigur ca au avut si o recompensa pe masura – satana coniac!
   Publicul ca deobicei a fost foarte divers ca varsta, ma bucura faptul ca am vazut multi tineri iubitori de muzica extrema. Toti au dansat si s-au simtit bine. Sunetul de asemnea a fost pe masura. Multumiri organizatorilor, in speciala lui Mihai (Coro) de la Axa Valaha. Pe aceasta cale ii uram La multi ani! Nu in ultimul rand multmuiri si publicului prezent \m/

Impreuna sustinem scena metal autohtona. Ne vedem la urmatoarele cumatrii!

Nick aka Fieldy